Follow by Email

Monday, 12 December 2011

Smart Herbs


Sebenaqnya dah lama aku start jual kecil-kecilan produk ni, tak brapa nak aktif sangat. Cuma aku ja yang aktif minum produk ni....setakat ni aku dah minum 3 kotak kacip fatimah, wak dah minum 3 kotak tongkat ali, dan 3 kotak barley - kami kongsi...hehehe

Hasil yang aku dapat rasa la takat ni...
  • Kopi Pra Campur Untuk Semua (Lelaki dan Wanita) - BARLEY 5 in 1

kopi barli – membersih dan menjaga buah pinggang, sejukkan badan, hindar dari kencing kotor, lancarkan proses pencernaan, sesuai untuk DIET, anti-kanser dan kuatkan minda…
Aku - barli ni...sedap, tak rasa kopi sangat pun, bau wangi, kencing lawas (org pompuan kan senang kena), dan sebenaqnya elok tuk diet...hehehe, kempiskan perut buncit, tapi apapun kena konsisten la kan.




**Kopi Pra Campur Untuk Wanita - Kacip Fatimah 7 in 1


kacip fatimah – kesihatan dalaman WANITA, kekalkan keremajaan wanita, hindari daripada penyakit jantung, membantu pelancaran peredaran darah, anti-kanser dan melicinkan kulit.
Aku - Kacip fatimah ni pun sedap, bau wangi tapi tak sekuat Pearl Power Root tu, kencing pun tak la berbau kopi...hehehe. Kesannya period dah makin teratur, senggugut makin hilang, untuk yang ada keputihan pun elok diamalkan kopi ni. Badan jadi ringan, segar dan bertenaga... eyyeaahh. Tapi tang kulit tu...hmmm...aku memang sedia licin apa...hahahaha

Kopi Pra Campur Untuk lelaki - Tongkat Ali 9 in 1

kurangkan hypertension, hindar kolestrol berlebihan, amalan kesihatan dalam pemakanan yang seimbang, membantu pelancaran peredaran darah, untuk kesihatan LELAKI….
Komen dari wak pulak pasal kopi Tongkat Ali ni, sedap, wangi yang tak keterlaluan, badan jadi ringan, segar dan bertenaga. Kencing tak berbau kopi...tang tension tu tak tau la pulak..kalu tension pasai aku, tak dak kopi buleh ubat laaa...


Sebenaqnya produk ni bukanlah berasaskan kopi berkafein, dia berasaskan kopi arabica yang terbukti kurang kafeinnya. Jadi tak yahlah risau kafein berlebihan dalam badan kan. Apa-apapun kalau nak hasil yang cepat dan baik, eloklah diamalkan beserta dengan disiplin, jangan la seminggu sekali je minum kannnn...setahun pun tak ketahuan kesannya. Pastu bagi aku la, tak yah la dok minum segala macam kopi yang dok ada di pasaran ni termasuk la yang ni bercampur-campur....pening perut tau dak nak bahagi zat-zat yang ada. Dah kita pun tak tau yang mana bagi kesan baik, yang mana yang bagi kesan buruk pulak. Konsisten pada satu-satu produk dulu, bila tak ceraci baru la benti dan tukaq kepada yang lebih ceraci...gitu. Nak lebih keterangan profesional silalah lawat di sini http://www.smartherbs4u.com 

LOSYEN PATI HALIA


KHASIAT LOSYEN PATI HALIA & CENGKIH

  • Menghangatkan bahagian "takungan lemak" dan seterusnya membakar lemak di kawasan tersebut.
  • Membantu mengempiskan perut buncit dan merampingkan badan.
  • Merawat dan mengurangkan selulit di kawasan bermasalah.
  • Membuang angin lebihan dalam badan, melegakan kembung perut dan senggugut.
  • Losyen urutan untuk menyegarkan seluruh badan.
  • Sesuai digunakan bagi wanita yang baru bersalin.

    SUSU KAMBING


    Susu kambing mempunyai molekul protin dan lemak yang sangat halus serta mudah dihadam berbanding dengan susu lain. Ianya sangat baik untuk diet bayi dan juga orang dewasa yang mempunyai masalah penghadaman. Disebabkan zarahnya yang halus dan sifatnya yang menyah acid, maka ia sangat sesuai digunakan bagi rawatan ulcer dan gastrik.
    Susu kambing mempunyai kandung laktosa 7% lebih rendah berbanding susu lembu. Ianya sangat baik untuk kanak-kanak yg cirit-birit dan alahan kepada susu lembu serta susu tepung.
    Ianya mempunyai kandungan pH beralkali dan tidak menjana acid dalam darah atau usus. Bahkan ianya bertindak meneutralkan acid dalam badan.
    Kandungan Mineral Selenium yang kaya dalam susu kambing bertindak sebagai bahan bagi membantu sistem ketahanan sel badan manusia dan bahan anti oksida. Selain itu ianya melawan virus secara semulajadi dan mencegahnya dari membiak.
    Susu kambing secara semulajadi mencegah pembiakan organism yang merbahaya dalam badan manusia sekaligus menjadikan kita sihat.
    Kandungan potassium dan kalsium yang tinggi dalam susu kambing serta kandungan sodium yang rendah dalam susu kambing sangat penting bagi membentuk tekanan darah yang normal dan mengawal fungsi hati yang normal.
    Susu kambing mengandungi bahan riboflavin untuk tenaga dan juga boleh merawat simptom penyakit asma, eczema, colic, insomnia dan demam kuning.
Harga sekotak RM30

MAHU ORDER : EMAILKAN KT SAYA DI ALAMAT:: nurulshuhada_86@yahoo.com.my

1 comment: